torsdag 9. september 2010

UF(f)O'er

Etter å ha gått gjennom strikkekassen min, har jeg funnet ut at jeg har en del ufo'er.. Eller en del er nok ikke dekkende. Faktisk så ligger det ganske mange der nede i dypet! Alt fra halser til tepper innom små babyjakker på vei til store gensere.. For ikke å snakke om alt garnet som ligger der og roper etter å bli strikket og alle ideene som skriker etter å bli satt ut i livet! 

Men kjøper jeg noe mindre garn av den grunn? Selv om jeg har flere kilo liggende? Og selv om det ville tatt meg måneder, og kanskje til og med ÅR å strikke opp alt garnet jeg har? Det er helt klart en av ulempene ved å jobbe på garnbutikk.. Man ser et garn og tenker på alt det fine man kan strikke av det, og da må man jo selvfølgelig kjøpe det! Og som regel kommer det (altfor) laangt bak i køen av strikkeideer.. 

Men ikke vær redd dere små ideer og garnnøster, en dag, ja en dag vil dere også komme ut i livet for å bli store og små fine prosjekter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar