torsdag 30. september 2010

Myke masker!

Jeg har bestilt meg en ny strikkebok i dag! Boka heter Myke masker og skal visstnok være ganske så ny. Her kan du lese mer om boka. Boka viser enkle basisoppskrifter, og hvordan man kan bygge på disse for å få helt unike strikkeprodukt! Man kan også variere med mange ulike typer garn og tykkelser, uten for mye regning på strikkefasthet osv. Nå som høsten har kommet snikende på, er tiden inne å for å kose seg med gode strikkebøker og varme strikketøy innendørs!
Nå skal jeg sjekke postkassa mi hver time fram til postmannen kommer med min nye strikkebok! Hurra!












Når jeg har fått boka og blitt kjent med den, skal jeg selvfølgelig legge ut en fyldig "anmeldelse" av den, så gled dere :-)

1 kommentar:

  1. Gleder meg! Lurer på å kjøpe denne til mamma til jul. (Eller en annen, om det anbefales :D )

    SvarSlett