mandag 1. november 2010

NSF-treff

På fredag var det klart for et nytt NSF-treff i Bergen. Vi var 4 stykker som møttes for å skravle og strikke! Det var kjempekoselig å møte Ozelot og Monica Therese igjen, og å bli kjent med Loftsfruen. Jeg sto med hodet laaangt ned i garnlageret mitt for å finne noe å strikke på, men enten så var pinner opptatt, eller så passet ikke oppskrift og garn sammen.. (Hovesprosjektet mitt ble aaalt for stort til å ta med på kafe). Endte til slutt opp med å starte på en liten babytrøye i Babysilk fra DuStoreAlpakka som jeg fikk strikket ca 10 cm på, men denne ender nok opp som en UFO hvis jeg kjenner meg selv rett.. På disse strikketreffene er det alltid like artig å se hva de andre strikker, og vise frem det man selv har strikket. Ideene myldrer, og resultatet er at jeg nå har enda flere ting på ønskepinnene!

Vi snakket om å ha et til NSF-treff før jul, og da kanskje en julelunsj eller noe slikt? Uansett om det blir lunsj, middag eller en kaffe, så er det bestandig kjempeartig å møte de på NSF.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar