onsdag 8. september 2010

PFB - prosjekter før bloggen, del 2!

Her er noen flere prosjekt (baby her også) som jeg har strikket. Det har gått mest i babyklær (og mest fra drops design), de er så rask å strikke :)


Dette settet er strikket i Eskimo, og er størrelse 12-18 mnd. Håper bare at h*n som skal bruke det passer i størrelsen for når det er kaldt ute, for dette settet tror jeg er veldig varmt.. Det skal være litt marinepreg over det, knappene har til og med små anker! Jeg har satt sammen en jakke og en bukse fra to ulike oppskrifter. Syns det ble et fint sett jeg!








Denne kjolen har jeg strikket til den ene niesen min. Det tok sin tid, men resultatet ble ganske bra! Var artig å prøve å strikke bølgemønster (nederst på kjolen), var jo magi!











Jakken på bildet er et resultat av overskuddsgarn (fra hentesettet i brunt og hvitt)! Greit å få det brukt på noe :) Hele jakken er strikket i et stykke, og i rillestrikk. Veldig enkel og morsom å strikke! Størrelse nyfødt.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar