fredag 24. september 2010

Nsf-treff

I går var jeg på NSF-treff. NSF står for Norsk Strikkeforum. Jeg møtte 3 kjempehyggelige jenter, vi skravlet og lo som om vi hadde kjent hverandre lenge! Vi møttes på Modellstrikk, og der gikk jeg til innkjøping av silkegarn! (Veldig luksuriøst morbærsilke som skal brukes sammen med angora til en babytrøye. Fin blanding, eller?) Deretter gikk vi til Zupperia hvor vi spiste god mat og koste oss veldig. Vi diskuterte garntyper og oppskrifter til den store gullmedaljer. Det var veldig koselig å møte andre med samme glødende strikkeinteresse! Jeg gleder meg allerede til neste treff :-) Vi snakket om at det har vært koselig med et jevnlig NSF-treff her i Bergen, så jeg satser på det!

Silke!


Kombinasjonen mellom angora og silke!

1 kommentar:

  1. Så kjekt at det blir holdt NSF-treff i Norges langstrakte land!

    Du må gjerne si noe om det på forumet også :)

    SvarSlett