fredag 10. september 2010

Kvalifiserer jeg til et hespetre nå?

Endelig har jeg fått hespetreet mi som ble bestilt gjennom finn.no for en uke siden! 150 kroner må jo kunne sies å være et varp. En hver garnelsker med respekt for garn må jo ha sitt egen hespetre, eller...? Hespetreet mitt er kanskje like nødvendig som halvparten av garnet mitt som ligger i esken, som jeg kjøpte bare fordi "det var på salg" eller "det var nydelig farger".














Uansett, jeg måtte jo selvfølgelig sette den opp med en gang jeg fikk den ut av pappen! ...bare for å finne ut at 2 tråder (de som skal holde sammen 3 og 3 av spilene, og som er ganske viktig) var gått opp. Etter MYE styr fikk jeg heldigvis festet trådene slik at jeg kunne prøve den. Den fungerte kjempefint, og jeg gleder meg til å prøve den ut.

Her ser dere et bilde av den, pluss garnet som jeg kjøte på Hillesvåg Ullvarefarbikk forrige helg! Garnet skal bli selbuvotter til meg selv, i nydelig rosa :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar