torsdag 24. mars 2011

Min første award!

Jeg har fått min første award, fra Susan! Tuuuusen takk, det varmer hjertet :D














Awarden. Liebster Blog ♥ award skal gis videre til 5 bloggere med mindre enn 100 følgere, på den måten kan flere oppdage hvor mange flotte blogger som fins rundt omkring.

Jeg sender awarden videre til disse 5:

Silje sin blogg, som har imponert meg stort med sitt nydelige hekleteppe i oldemorsruter!
Komadyret, sin blogg er det bestandig koselig å besøke, hun lager så mye fint babytøy!
Nøstemor, for alt det fine hun strikker, jeg er imponert!
Sydnesgaten 16, bare fordi hun er ei veldig koselig jente!
En strikkers hule, simpelthen fordi hun tar så vakre bilder!

4 kommentarer:

  1. Hei og tusen takk for awarden, slikt setter jeg pris på :) Koselig blogg du har, legger meg til som følger ;)

    SvarSlett
  2. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for award;) Kjempe koselig! Jeg kom hjem fra en strevsom dag på jobben til to awards, det er lykke;)

    SvarSlett
  3. Heiii.. stolt og glad! :)
    Takker en millon ganger!
    Og jeg som er helt ny i bloggverden! :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig, Lisbeth!
    Tusen, tusen takk! :)

    SvarSlett