fredag 22. oktober 2010

Kong vinter

Endelig er snøen kommet hit til Bergen, og det er visst snakk om et rekordtidlig snøfall! Som en ekte nordlending er jeg veldig glad i snøen, og jeg velger å tro at snøen kommer så tidlig og ligger så lenge (som forrige vinter her i Bergen) for at jeg skal føle meg hjemme! 

Alle snakker om at de gleder seg til kalde kvelder der de kan krype langt opp i sofaen med strikketøyet og kanskje en kopp kakao? Jeg gleder meg til noe annet, nemlig å gå ut i snøen! Kle på seg vinterklær så jeg ikke fryser, og bane meg vei i snøtunge landskap. Kjenne den gode kjølige luften mot ansiktet mitt, og så frisk luft i lungene. Dagen i går gikk med på å nynne på "Winter Wonderland", og her kommer noen bilder fra mitt "Winter Wonderland". 




1 kommentar:

  1. nydelige trer og nydelige bilder, hilsen Prince

    SvarSlett