fredag 17. desember 2010

Hemmelig julevenninne

Jeg er med på hemmelig venninne enda en gang på NSF, denne gangen er det hemmelig JULEvenninne. Jeg fikk pakken i posten etter en lang og frustrerende dag med eksamenslesing, perfekt timing! Det ble da en god ende på en slitsom dag.






















Jeg fikk 4 nøster av herlig MiniAlpakka fra Sandnes, i to farger. Den ene fargen er faktisk samme lillafarge som i fanakofta mi, (kanskje det er et tegn på at jeg skal strikke meg matchende lue til?), og den andre er nydelig grønn. Jeg blir like glad hver gang jeg tar i et nøste med alpakka, det er like mykt og deilig uansett. I tillegg fikk jeg 2 flettepinner og 2 omgangmålere! (eller hva heter det?) Uansett kan jeg vri på dem for at jeg skal huske hvilken omgang jeg er i, kjempesmart! Hvor mange ganger har man ikke måtte telle seg fram, og til og med gjette i noen tilfeller?

Hintet var at avsenderen var førstegangsfødende 9. november, og da havner jeg på Strikketussa :) Tusen takk for en kjempefin gave! Den var et stort lyspunkt i adventstia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar