søndag 21. november 2010

Eventyret om den garngale jenta

Det var en gang ei jente som var innom Norsk Strikkeforum en sen lørdagskveld. Der hadde noen tipset om en ny strikkebutikk på internett, og de hadde til og med et åpningstilbud, 30% på hele butikken. Hun så fort at de solgte garn fra Drops Design, og når de atpåtil hadde de to nye garntypene Lima og Alpaca Boucle, da ble det ikke lett for jenta å være fornuftig. Hun hadde nemlig veldig lyst til å prøve de nye garnene, så da tok det ikke lang tid før det havnet både Drops Alpaca Boucle, Drops Lima, diverse strikkepinner og til slutt noen knapper i handlevognen hennes.

Av Lima kjøpte hun disse fargene:

   

Og av Alpaca Boucle havnet disse fargene opp i handlekurven:
     


Siden det ikke var hverdagskost å komme over salg på strikkepinner, så måtte hun selvfølgelig slå til på det og!

Og snipp snapp snute, så var eventyret langt fra over. For nå gikk hun bare rundt og gledet seg til å få pakke fra postmannen! Og så måte hun selvfølgelig finne noe å bruke garnet på, for ikke å snakke om å strikke det opp, så dette eventyret hadde så vidt begynt.

3 kommentarer:

  1. Hehehe, sånn kan det gå. Venter spent på fortsettelsen på eventyret.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Jeg har jo hatt deg i bloggrullen min en god stund jeg nå, men jeg har sett flere ganger at jeg ikke har klart kunsstykket å legge meg til som følger. Det er herved rettet!

    Og det er godt å se en annen garnshopper! Tør ikke helt å blogge mine innkjøp selv...

    SvarSlett
  3. glede oss til fortsettelsen, hilsen T.

    SvarSlett